מדיניות ביטול עסקה של טרו סטורי - כל המידע על תהליך ביטול הזמנה והחזרת מוצרים. אנו מחויבים לשקיפות מלאה ושירות לקוחות מצוין בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

7. ביטול עסקה והחזרות

7.1. המשתמש רשאי לבטל עסקה לרכישת טובין ו/או שירותים שביצע באמצעות האתר (בהתאמה "משתמש" ו-"עסקה") אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן. סעיף ‏7 זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטולים, אשר כפופים לכלל הוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף ‏7 זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, תגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן, ועל פי תקנון החברה המופיע האתר זה.

7.2 אופן ביטול עסקה

(א) פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר באמצעות שליחת הודעה מתוך חשבון המשתמש באתר; ורק לאחר אישור הביטול ע"י נציג החברה.  
(ג) פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר במוקד הטלפוני אשר פרטיו מופיעים באתר; ורק לאחר אישור הביטול ע"י נציג החברה.

7.3. מועדים ותנאי ביטול עסקה – כללי 
כל משתמש רשאי לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, במועדים ובתנאים הבאים:

7.3.1.ברכישה של טובין – מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטובין, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מביניהם). ועל פי תקנון ביטול עסקה המופיע באתר.

7.4.      עסקאות שלא ניתן לבטל 
הוראות סעיף ‏7.2.1 לעיל והוראות סעיף ‏7.5.2 להלן לא יחולו על העסקאות הבאות:

7.4.1. עסקאות לרכישת טובין, שהמשתמש פתח את אריזתם המקורית.

7.6.1. ביטול עקב פגם או אי התאמה

במידה וביטל משתמש עסקה לפי סעיפים ‏7.2.1 או ‏7.5 לעיל עקב פגם בטובין שרכש, או עקב אי התאמה בין הטובין (או השירות) שרכש לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, או עקב אי אספקת הטובין או השירות שרכש במועד שנקבע, יחולו ההוראות להלן:

(א) החברה תזכה את הלקוח בגין ההחזר היחסי בהתאם לרכישה בכל 5 לחודש העוקב ובתנאי שהסחורה הוחזרה למשרדי החברה באמצעות שירות השליחים ו/או הלקוח

(ב)במידה והמשתמש קיבל את הטובין שרכש, הוא יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסרו לו הטובין ויודיע על כך לחברה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.

7.6.2. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה 
במידה וביטל משתמש עסקה לפי סעיפים ‏7.2.1 או ‏7.5 לעיל, שלא מהטעמים המנויים בסעיף ‏7.6.1 לעיל (פגם או אי התאמה), יחולו ההוראות להלן:

(א) החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על-ידי המשתמש; כשחיובו של המשתמש בשל העסקה יבוטל ויימסר לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור. מהמשתמש לא ייגבו סכומי כסף כלשהם, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטובין שרכש.
בסעיף זה, "דמי ביטול" – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת החברה הוצאו על-ידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה, או בשל ביטולה.

(ב) במידה והמשתמש קיבל את הטובין שרכש, עליו להחזירם לחברה במקום עסקה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.

7.6.3. מבלי לגרוע מהוראות סעיפים ‏7.6.1 ו-‏7.6.2 לעיל, במידה ומשתמש ביטל עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) כאמור בסעיפים ‏7.3 ו-‏7.5.2 לעיל, שהוחל במתן השירות לפיה, ישלם המשתמש את התמורה היחסית בעד השירות שניתן לו.

החברה ממליצה כי הטובין יוחזרו

באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. כמו כן אין בהוראות סעיפים ‏7.6.1 ו-‏7.6.2 לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה מהמשתמש במקרה שהחזיר לחברה טובין שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.